close

機票刷下去, 這是一去不復返了~我的旅程即將開始!

住宿部分, 價格怎麼也押不下, 青年旅館也是要30歐, 看來是沒有預算買相機了

 

看中了幾間Hostel, 一個人旅行, 除了空虛寂寞, 還是空虛寂寞, 總是會有人想要一個人到天邊海角流浪, 雙人房四人房是要逼我去那兒兒兒兒

 

有人說我好傻, 有人說我太衝動

 

我說, 這是人生體驗

存摺說, 這是過度天真~哈哈哈哈

 

BTW, I sent a message, already knew there would be no answer, as usual.

Traveling together is far too unrealistic......

The plan was great, thought it would follow my imagination......apparently, it's not.

It may end with staying in two different places, come accross every two days, then go with fire......

Until what day will I finally learn the lesson, start being smart.

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    bibilala 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()